شعر انگليسي با ترجمه فارسي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 مهر 1390
بازدید : 660
نویسنده : سيروان خضرپور

I swear by the quiet silence of your paper house, I know your dreams are as

    beautiful as my fancies believable. You've got the mystic believe of love

    from my silence. I've got the final point of belief from your silence. Maybe

    it's not possible to feel that the words we say about the paper world we've

    made are hearable. But we can start to paint the gray branches of the paper

    trees green. I know painting, you know painting too. So why don't you start?

    When I was a child, I didn't have any water color. I used to go to little

    garden near stream and cut all the color flowers and paint. If we search the

    paper garden near paper house for a short time, there have to be flowers to

    paint our believes the red color of love

 

 

    به سکوت آرام خانه کاغذی ات قسم که می دانم رویاهای تو به زیبایی خیالات من

    باورکردنی است. تو از سکوت من به باور عرفانی عشق رسیده ای. من از سکوت تو به

    نقطه نهایی ایمان رسیده ام. شاید نتوان درک کرد که گفته های ما از آن دنیای

    کاغذی که ساخته ایم، شنیدنی است. ولی می شود دست به کار شد و رنگ سبز به شاخه

    های خاکستری درختهای کاغذی کشید. من که نقاشی کردن می دانم. تو هم که نقاشی

    کردن می دانی. پس چرا دست به کار نمی شوی؟ وقتی بچه بودم، برایم آبرنگ نمی

    خریدند. می رفتم سراغ باغچه کنار رودخانه هر چه گلهای رنگی بود می چیدم و نقاشی

    می کردم. اگر کمی در باغ کاغذی کنار خانه کاغذی مان جستجو کنیم حتماً گلهای

    کاغذی دارد که رنگ قرمز عشق به باورهایمان بکشیم.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان انگليسي با ترجمه فارسي و آدرس englishstory111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






کد متحرک کردن عنوان وب

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 1660
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com